2024年2月28日 星期三

數風雲人物(上)




喜歡看黃霑的散文, 因為行文簡易真率. 

訪問的嘉賓, 個個勁人, 如果不是黃霑都有名氣, 相信請不動他們. 

現在的主持都是泛泛之輩, 難怪大劉要自己去開記招, 免得要回答半瓶子醋的主持人, 失了自己的面子. 

+++ 


何鴻燊, 嘉道理, 姬達, 邵逸夫, 胡漢輝

全是大大大大人物. 他的後代或接班人都不見得同樣顯赫. 

 

何鴻燊

何甘棠是叔公. 兩癖好: 收藏古董, 收藏妾侍…共有三十多位以上.

以前的有錢人, 比皇帝更開心. 

 


我唔係唔愛佢, 我到而家, 一樣咁愛佢. 不過, 我愛佢, 都唔能夠成世做和尚㗎? 而且有時好多應酬, 都一定要Mr and Mrs, 我成日孤家寡人咁出去, 唔係幾好嘅.

有才有貌的何鴻燊說第一任太太因為長期臥床要另娶. 





說父母不該, 自己長得好, 追女仔很容易, 但要分手就很難, 因為「個個要生要死」.

有錢又英偉的男人, 當然搶手. 

  



 

成功的原因. 

1. 一定要勤力

2. 要有personal touch. 樣樣要跟得足, 跟到貼, follow 到very close. 

3. 一定要有好班底

4. 做商人要成功, 數一定要好! 

5. 要honest. 千祈咪搵人笨! 有來往數, 唔好拖人地既. 

要勤力, 要老實...很多人都會. 但, 他沒有說最重要的人脈, 家世與商業頭腦及分析力. 


贏就贏, 輸就輸, 一輸就冇得變咯噃, 唔到你諗架. 所以我一個仙都唔賭嘅!



嘉道里

生存靠3隻腳. 

1. 是香港與中國的關係, 特別是和廣東省的關係. 
2. 是香港和英國的關係

3. 是香港本身. 對年青下一代能否適應他們對教育, 工作和生活的需求. 

他想不到有深圳這個後起之秀. 



邵逸夫

邵仁楞. 別人叫錯邵仁方, 後來叫別號算了. Run

安安逸逸咪好囉. 



冬夏兩季吃二兩人蔘, 每兩2,3萬元. 


 


打座後冇食人參. 

長壽都是基因吧. 



一毫子就有一大塊地, 我有成二百萬尺地. 我唔想賣啲地, 咁點知價錢呢? 


我而家做嘅嘢, 完全因為為興趣. 


 


如果我要拍一套純藝術性嘅電影, 我唔敢肯定呢套戲, 會有好多人鍾意睇. 少人睇嘅戲, 就少人得益. 所以我寧願專心向大家都鍾意嘅娛樂著手. 





胡漢輝

史丹利同老霍叫「輝哥」, 何善衡, 潘錦溪都係, 霍震確, 震寰.叫輝哥 

李福兆, 鄭裕彤, 葉少銘叫漢哥. 

何添叫全名. 

楊志雲, 利國偉就叫亞漢. 

輩份很高又很低調的金王. 



已經看完了(下) , 兩本書以(上)較佳. 

最有趣是何鴻燊的一章. 



2 則留言:

  1. 邵逸夫都算係敬業樂業嘅表表者。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上一輩的人比較勤力, 可能吃過打仗的苦. 現代人想贏在起跑線.

      刪除