2017年8月22日 星期二

香港製造 - 我和我的南亞裔朋友




很愛香港的人, 想不到此書是非常有趣好看, 尤其用廣東話行文. 由南亞裔人看香港人, 他們如何面對香港人的歧視, 痛恨自己鄉里不務正業... 喬寶寶是個很有趣, 正面的人. 這本書也要表達這個訊息. 



 +++

訪問一個在DSE考了7星的南亞裔人
印度人好易嬲, 兩個香港人鬧交最多講粗口, 我哋就會直接郁手, 所以成日打交, 呢個係兩地文化嘅唔同.


香港人會讀書讀到傻咗, 做嘢做到傻咗, 對其他嘢冇晒興趣, 只係掛住讀好書, 攞好成績, 搵最好嘅工, 賺最多嘅錢, 最終困住自己出唔到嚟, 睇唔到世界上有好多嘢可以欣賞, 冇諗到點發展自己, 令自己更開心.


一個在香港做棟篤笑的南亞人
香港人很Goal oriented
香港人喺電梯識得唔好企左邊, 係因為知道咁樣企唔會阻到你. 但當我要行, 你都唔好阻住我. 香港人好心急, 因為時間好寶貴, 走咗一班車影響可以好大, 我哋要用盡所有時間, 每日都要好充實, 做嘢要好effective, productive.

睇棟篤笑都要計數, 笑都要笑得有意義,有哲理, 會話人哋啲笑話低能, 其實笑咗就算啦, 做乜要批評呢?





喬寶寶說早期他要去麥記洗廁所, 給人歧視, 要他在垃圾房食包. 被叫為阿星, 嚤囉差已經習慣. 


開始識得同人相處, 知道點SELL自己, 加上我工作勤力, 返工早過人, 擦鞋又叻, 見到Manager會讚佢靚仔有型, 所以後來同老闆, 同事相處好好, 好開心.

司法界最黑暗嘅一日
上司要他煮咖哩, 覺得不夠辣, 他用多了幾十倍的masala...
十幾人入咗醫院, 有返工嘅同事全部冇食咖哩, 入咗廠嘅全部食咗咖哩.



  
他的廣東話:  

印度同中國邦交友好冇仇口
印度同中國肛交友好冇仇口


對盲婚啞嫁的太太讚不絕口, 完全滿意, 說她是早午晚宵夜完全為喬寶寶打點好, 印式西式俱備, 而且晚上一定等他回家才睡. 比起港女是有過之. 






沒有留言:

張貼留言